TIEDOTE: Tammelan yrittäjät esittelevät luontomatkailupalvelujaan GoExpo-messuilla 28.2.–1.3.2020 - Tammelan kunta

Tammelan kunta osallistuu GoExpo-messutapahtumaan, joka järjestetään Helsingin messukeskuksessa 28.2.–1.3.2020. Siellä Tammelan yrittäjät saavat mahdollisuuden esitellä luonto- ja matkailupalvelujaan. Tammela kunta esittäytyy messuilla vetovoimaisena luontomatkailukohteena.

GoExposta näkyvyyttä Tammelan yrittäjille

GoExpo on urheilun ja ulkoilun messutapahtuma, jossa alan toimijat voivat tavata toisiaan, verkostoitua ja tehdä kauppaa paikan päällä. Viime vuonna tapahtumassa vieraili yli 44 000 liikunnan ja ulkoilun harrastajaa.

Tämän vuoden GoExpo-messuilla Tammelan eri luontomatkailuyrittäjät ovat monipuolisesti esillä. Erärenki, Vekkilän museotila, FoRestful, Mustialan Kievari sekä matkailuyritykset Kultakukkura, Mäntykallion lomamökit ja Portaan Nahkurinverstas kertovat Tammelan messuosastolla palveluistaan.

“GoExpo-messut ovat Tammelan yrittäjille oiva tilaisuus esitellä palveluitaan”, kertoo Tammelan kunnanjohtaja Kalle Larsson. “Odotamme tapahtuman lisäävän heidän näkyvyyttään luontomatkailun saralla”.

Pyöräily luontomatkailun vetovalttina

Yksi näkyvimmistä Tammelan luontomatkailun vetovalteista GoExpo-messuilla on pyöräily. Messuille Tammelan mukana tuleva maastopyöräaktiivi Jaska Halttunen suosittelee Tammelan luontoa pyöräilijöille: “Liesjärven ja Torronsuon kansallispuistot sekä Saaren kansanpuisto ovat ilmaisia retkikohteita ja pyörällä helposti tavoitettavissa. Tämä on mahtava tilaisuus tuoda Tammelaa Etelä-Suomen luonnossa pyöräilevien tietoisuuteen”, Halttunen sanoo.

Halttunen ja kunnanjohtaja Kalle Larsson kertovat GoExpossa Tammelan seudun tuhansista mahdollisuuksista retkipyöräilijän näkökulmasta. Heitä voi kuulla messujen Taukopaikalla perjantaina klo 16.00-16.30, lauantaina klo 15.00-15.30 ja sunnuntaina klo 14.00-14.30. Lisäksi Tammelan esittelypisteellä on nähtävissä videokuvaa Halttusen pyöräilyretkistä Tammelan luonnossa.

Tammelan kunnan esittelypiste löytyy messukeskuksen Outdoor-osastolla, paikalla 6p30.

Tammela

kunnanjohtaja